OVER

Organisatie van morgen is een netwerk van specialisten op het gebied van organisaties, marketing, meningspeiling en onderzoek, fondsenwerving en communicatie. Wij zijn uniek omdat we een perfecte combinatie maken van relevante deskundigheden, betrokkenheid en ervaring met maatschappelijke organisaties. We hebben ruime ervaring met uiteenlopende organisaties die bijv. opkomen voor patiëntenbelangen (zoals de Oogvereniging), maatschappelijke doelen (zoals gezondheidsfondsen, welzijnsorganisaties, milieuorganisaties of vermogensfondsen) of bepaalde beroepspraktijken (accountancy). Hoe uiteenlopend die organisaties ook zijn, ze hebben allemaal gemeen dat wij met onze expertise veel hebben kunnen betekenen bij de vragen waar zij mee worstelen.

Deny de Jong heeft ruim 30 jaar ervaring met inhoud, communicatie en het creëren van betrokkenheid rondom maatschappelijke vraagstukken. Hij ondersteunt organisaties met strategisch advies, interim management en sessies om meer bereik, relaties en middelen te genereren om de missie van organisaties te realiseren. Hij werkt met up-to-date fondsenwervende technieken en is gericht op het versterken van relaties.

Deny ontwikkelt ook fondsenwervende concepten, o.a. op het gebied van social network fundraising voor kleine en middelgrote organisaties en geeft ook trainingen op het gebied van fondsenwerving aan goede doelen en onderwijsinstellingen en heeft een assessment instrument ontwikkelt voor fondsenwervers.

Willem Visser is directeur/ eigenaar van no-nonsense onderzoeksbureau Effectmeting uit Castricum.

Hij is specialist in het uitvoeren van tevredenheids-, imago- en naamsbekendheids-onderzoeken. De projecten van Effectmeting zijn gericht op loyaliteit en tevredenheid, imago en positionering, verdieping van relaties en de verrijking van profielen.

De visie van Willem is: In welke sector je ook opereert, direct persoonlijk contact met stakeholders is én blijft de ideale manier om waardevolle feedback te ontvangen. Maar in de praktijk is dit meestal een onhaalbare zaak, bijvoorbeeld vanwege de omvang van het netwerk en de forse investeringen die persoonlijk contact met zich meebrengen. Inzet van online onderzoek in combinatie met focusgroepen en brainstormsessies is een efficiënt, betrouwbaar én betaalbaar alternatief.

Suzanne Kooij adviseert sinds 2004 vermogensfondsen en non-profitorganisaties op het gebied van onderzoek, beleid, strategie en conceptontwikkeling. Door haar kennis van maatschappelijke (vrijwilligers)organisaties enerzijds en de wereld van vermogensfondsen anderzijds kan zij goed een verbindende rol spelen tussen geld en goede doelen. Haar specialiteiten zijn out-of-the-box denken, heldere communicatie, snel de essentie van een vraagstuk weten te traceren en vervolgens strategieën en concepten ontwikkelen. Haar werkterrein strekt zich uit van het evalueren van projecten tot het ontwikkelen van vernieuwende concepten, beleid en langetermijnstrategieën.

Specialisaties: evaluatie-onderzoek, langetermijnstrategie voor non-profits, interim management, projectmanagement, conceptontwikkeling, beleidsontwikkeling
Interessegebieden: natuurbehoud, welzijn, cultuur; onverwachte dwarsverbanden tussen verschillende disciplines.